در حال بارگذاری ...
  •  از تاریخ
     تا تاریخ
     
    نقدی بر نمایش «دوپامین»

این سه زن علیه زن
    نقدی بر نمایش «دوپامین»

    این سه زن علیه زن

    خوانده‌ام دوپامین بخش مرکزی و بدوی مغز را شارژ می‌کند که مسیر پاداش نامیده می شود. مکانی که ما هوس، طلب و لذت را تجربه می‌کنیم؛ و جایی که معتاد می شویم. می‌پرسم آیا تئاتر جایی برای معتاد شدن است؟ این که ما در ...

    نقد |

    نگاهی به نمایش «سلام و خداحافظ» ؛

صلیب را صیقل ندهید وقتی که پیام مسیح (ع) را تحریف می‌کنید
    نگاهی به نمایش «سلام و خداحافظ» ؛

    صلیب را صیقل ندهید وقتی که پیام مسیح (ع) را تحریف می‌کنید

    نگاه و نظری به نمایش «سلام و خداحافظ» اثر آثول فوگارد، کارگردان امیرحسین جادو سخن بازیگران علی بدرطالعی و غزل نوحی اجرا چهاردهم اردیبهشت نود و هفت، مکان: شهرباران، تماشاخانه استاد اکبر رادی

    نقد |

    نگاهی به متن و اجرای نمایش «اتاق ورونیکا»

وحشت حضور در عصر پسا مدرن
    نگاهی به متن و اجرای نمایش «اتاق ورونیکا»

    وحشت حضور در عصر پسا مدرن

    «اتاق ورونیکا»، مولف: آیرا لوین، کارگردان: مجید کاظم زاده مژدهی، بازیگران: مهرنوش ثابت نیا، بهرام نوری، عارفه درستکار، محمد رسایلی تاریخ و مکان اجرا: سی‌ویکم فروردین سال هزارو سیصدو نود‌وهفت، سالن وارش مجتمع فرهنگی خاتم رشت(۳۱ فروردین تا ۶ اردیبهشت)

    نقد |

    نگاهی به نمایش «دیگران» نوشته و کار مجتبی کاظمی از گروه تئاتر «جهش»

کاوشی در مفهوم انسانیت
    نگاهی به نمایش «دیگران» نوشته و کار مجتبی کاظمی از گروه تئاتر «جهش»

    کاوشی در مفهوم انسانیت

    نگاهی به نمایش «دیگران» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی کاظمی از گروه تئاتر «جهش» که با بازی سید سعید نعمتی، شیدا خانزاده، نگار خلاق و جابر وثوق، ۷ تا ۱۴ اسفند ۹۶ در سالن انصاری خاتم الانبیاء رشت اجرا می‌شود.

    نقد |

    نقد همایون علی آبادی بر نمایش «بر پیکری نبردی رو به خاموشی است»

مدآ با اهتمام به نگرش ویژه‌ خسرو مرادی
    نقد همایون علی آبادی بر نمایش «بر پیکری نبردی رو به خاموشی است»

    مدآ با اهتمام به نگرش ویژه‌ خسرو مرادی

    خسرو مرادی مسلط و سوار بر مرکب پی کردۀ تئاتر مدرن اجرائی کاملاً آنارشیستی بر صحنۀ ماه آورده است که در جای خود حائز اهمیت است/کارگردان کوشیده حتی گیله‌مردان عزیز را از قلم نیانداخته و طبیعت سبز گیلان را هم در کار خود دخیل ساخته که خوش است.

    نقد |

    آدم‌ها مثبت اندیش خلق شدند

    آدم‌ها مثبت اندیش خلق شدند

    نگاهی تاویلی به متن و اجرای نمایش «مثبت من» نویسنده وکارگردان عبدالله بهادری بازیگران: عبدالله بهادری، شیرین احمدی‌پور لنگرودی مکان اجرا: سالن رحمدل خاتم الانبیاء رشت ...

    نقد |

    نور چهل‌چراغ صحن حرم امام رضا(ع) برای شرف حضور عام و خاص همیشه سبز است

    نور چهل‌چراغ صحن حرم امام رضا(ع) برای شرف حضور عام و خاص همیشه سبز است

    علیرضا روح‌نواز ؛ نگاهی تحلیلی بر متن و اجرای نمایش «نگین بام» مولف: ناصرکریمی نیک، کارگردان: سارا نیک‌طبیعت بازیگران حسین رفعتی، اسماعیل حاجتی، محمد حاجتی، مهدی محمد پور تاریخ و مکان ...

    نقد |

    برای «رقص روی یک پا»

برای دفن خاطرات جنگ، چه کسی گور می‌کند!؟
    برای «رقص روی یک پا»

    برای دفن خاطرات جنگ، چه کسی گور می‌کند!؟

    کارگردان با استفاده از حداقل امکانات صحنه‌ای، جذابترین لحظات نمایش را پدیدار نمود و ثابت کرد که می‌توان مخاطب را از آغاز تا پایان نمایش مجذوب کنش‌های دراماتیکی کرد، بشرط آنکه با جهان متن بیگانه و ناآشنا نباشد.

    نقد |

    قهرمانی که با یک پا سفر می‌کند

    قهرمانی که با یک پا سفر می‌کند

    گویی تمامی دقایقی که به دیدن نمایش نشسته‌ایم لحظه‌ای بیش نبوده است، خوابی و یا کابوسی برای اسماعیل که هر شب و هر شب تکرار می‌شود که این بار ما را در آن سهیم کرده است، اما ما دیگر انسان‌های لحظه‌ای پیش نیستیم.

    نقد |

    نفدی بر نمایش «تنها خدا حق دارد بیدارم کند»

بن‌بست‌ترین کوچه‌ی دنیا
    نفدی بر نمایش «تنها خدا حق دارد بیدارم کند»

    بن‌بست‌ترین کوچه‌ی دنیا

    علیرضا طیاری؛ کنج خلوتی، اتاقی در بیمارستان، تخت بیمار و تنهایی‌های کودکی که در احتضاری حزن‌انگیز، فرا رسیدن تدریجى مرگش را سخت نفس می‌کشد. نمایش با درخشش خط نوری مساحتی نمادین از اتاق آغاز ...

    نقد |

    ۱ ۲ »
    ۱۲ از ۲۲ نتیجه
    ۱ از ۲ صفحه
    نتایج در هر صفحه: ۱۲۲۴۳۶۴۸۶۰