در حال بارگذاری ...
با مدیریت هنری حسن معجونی

جدول اجراهای شهریور ماه تماشاخانه هامون در رشت منتشر شد

به گزارش تئاتر گیلان جدول اجراهای شهریور ماه تماشاخانه هامون در رشت با مدیریت هنری حسن معجونی اعلام شد.

«روبینسون و کروزو» نوشته نینا دینترونا و جیاکومو روایچیو و به کارگردانی علیرضا کوشک جلالی از ۴ تا ۱۳ ساعت 20 شهریور به‌صحنه می‌رود. در این نمایش که کاری از گروه تئاتر دانش‌آموختگان سمپاد رشت است، عامر عظیمی و مجتبی علیپور ایفای نقش می‌کنند.

مدت زمان این نمایش کمدی که پیش از این اجراهای موفقی در تهران، مشهد و اهواز داشته، ۷۰ دقیقه است. «روبینسون و کروزو» روایتگر دو خلبان، دو سرباز و دو دشمن است. جنگی بی‌رحم آنها را رو در روی هم قرار داده و اکنون هر دو، پس از سقوط هواپیماهایشان از روی اجبار به جزیره کوچکی پناه آورده اند و حال و روزشان بی شباهت به روبینسون کروزو نیست؛ اما به هیچوجه نمی خواهند مثل جد مشهورشان، 28 سال از وطن خود دور بمانند

 

«اگه بمیری» نوشته فلوریان زلر و به کارگردانی سمانه زندی نژاد نمایش دومی‌است که شهریور ماه در تماشاخانه هامون به‌صحنه می‌رود و الهام کردا،‌ رضا بهبودی، ستاره پسیانی و کاظم سیاحی در آن به ایفای نقش می پردازند. این نمایش 90 دقیقه ای تا 2 شهریور در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود و سپس از 15 تا 19 شهریور در رشت اجرا می شود.

آخرین اجرای تماشاخانه هامون در شهریو ماه نمایش «نوای اسرارآمیز» نوشته اریک امانوئل اشمیت و به کارگردانی ساقی عطایی است. در این نمایش که پیش از این در تماشاخانه پایتخت به صحنه رفته، پویان درزی و هومن کیایی ایفای نقش می کنند. «نوای اسرارآمیز» از 21 تا 26 شهریور در تماشاخانه هامون رشت اجرا می شود.

 

 




نظرات کاربران