در حال بارگذاری ...

برگزیدگان جشنواره تئاتر سوره معرفی شدند

مراسم اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره شامگاه جمعه ٢٠ مردادماه در تالار اندیشه حوزه هنری برگزار شد و برگزیدگان این دوره معرفی شدند.

به گزارش تئاتر گیلان و به نقل از خبرگزاری مهر، مراسم اختتامیه بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره با اجرای کوروش سلیمانی و با حضور هنرمندان و مدیران فرهنگی و تئاتری برگزار شد.

 

هیأت داوران بخش خیابانی بیست و پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره، با معرفی برگزیدگان این بخش، ضمن قدردانی از مالک آبسالان برای «مثبت در منفی»، جایزه‌ی برگزیده‌ی طراحی فضا و صحنه را به مجتبی خلیلی و امیر امینی برای نمایش «هفت پله تا آواز خورشید» از لاهیجان اهدا نمودند.

 

همچنین از آرزو علیپور برای «هفت پله تا آواز خورشید» در بخش کارگردانی تقدیر شد.

 

در ادامه و در بخش صحنه‌ای نیز داوران با معرفی برگزیدگان، رتبه اول بازیگری مرد را به محمد رسائلی برای ایفای نقش در نمایش «بینایی» از رشت اهدا نمودند.

 

بیست‌و‌پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره، جایزه رتبه دوم بخش نمایشنامه‌نویسی خود را به مجید کاظم زاده مژدهی برای نگارش «بینایی» از رشت تقدیم کرد.

 

بیست و پنجمین دوره جشنواره سراسری تئاتر سوره از ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه در دو بخش اجراهای خیابانی و اجراهای صحنه‌ای در حوزه هنری برگزار شد.

 




مطالب مرتبط

مجید مژدهی «دروغ» را به صحنه برد

مجید مژدهی «دروغ» را به صحنه برد

به گزارش ایران تئاتر در گیلان، مجید کاظم زاده مژدهی، نمایش «دروغ» را به نویسندگی فلوریان زلر به صحنه برد. موضوع اصلی نمایشنامه «دروغ»، قرارگیری در موقعیت بحرانی و تصمیم گیری در آن لحظه بحرانی است و دروغ ...

|

نظرات کاربران