در حال بارگذاری ...

«صندلی برای مستر ایکس» در رشت به صحنه می‌رود

به گزارش تئاتر گیلان، بهزاد عشقی نویسنده، کارگردان و تحلیلگر سینما و تئاتر در تازه‌ترین فعالیت خود اثری از اوژن یونسکو را به صحنه خواهد برد.

 

بهزاد عشقی در رابطه با آیین افتتاح نمایش ضمن اعلام افتتاح «صندلی برای مستر ایکس» توسط همای گفت: همای در سال‌های گذشته از روستایی در گیلان به کلاس ادبیات نمایشی من آمده بود. همان جا متوجه صدای خوب و استعدادی که در حوزه موسیقی دارد شده بودم و خوشحال هستم که با تلاش و پشتکار فراوان توانست به جایگاهی که باید در موسیقی کشور برسد. از نکات تحسین برانگیز پرواز همای دعوت از دو پیشکسوت قدیمی در کنسرت اخیر او در گیلان است، هنرمندانی چون ناصر مسعودی و فرامرز دعایی که از خوانندگان محلی گیلان هستند در این سال ها به دلایلی به انزوا کشیده شده‌اند. دعوت وی از این دو استاد روی صحنه و احترام گذاشتن به بزرگان موسیقی تحسین برانگیز است .

 

در این‌ نمایش  فخری آقاجانی، پرهام اسماعیلی، علیرضا بیدریغ، طاهر پورمحمد، سجاد خورشیدی، عقیل دانش‌دوست، مریم رضایی، مهسا سلیمی، کسری شاه مقصود، علیرضا شفیع، لیلا عسگری، مریم محمدی، مائده مطلق و مهدی مددکار از بازیگران با سابقه گیلانی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

دیگر عوامل این‌نمایش: مازیار بهروز (نورپرداز)، مصطفی غلامی (طراح گریم)، آرمان حاجتی (مدیر تولید)، عقیل دانش دوست (دستیار کارگردان)، امیر حسین محجوب (مدیر روابط عمومی)، بیژن رحمتی و سعید عاشوری (آواز) و حرکات ورزشی ( گروه ماسک)

 

«صندلی برای مستر ایکس» به روایت بهزاد عشقی از ۲۱ تا ۲۸ مرداد ماه در سالن شهید انصاری مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت از ساعت ۱۹ به صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران