در حال بارگذاری ...
پیام دهکردی:

باید رنسانسی در بازیگری و کارگردانی ما ایجاد شود

هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی استان گیلان با پیام دهکردی در موسسه امید دیدار و گفت و گو کرد

به گزارش تئاتر گیلان، در این جلسه وحید محبوب بشری به نمایندگی از اعضای انجمن ضمن ابراز خُشنودی از حضور پیام دهکردی در استان و تاسیس موسسه امید در راستای پرورش و آموزش علاقمندان به هنر والای نمایش، خواستار تعامل و همکاری بیشتر این موسسه و آقای دهکردی با انجمن نمایش شد و گفت: متاسفانه ما در همان«بودیم»ها و«داشتیم»ها مانده‌ایم . بدون تردید ظهور و معرفی چهره‌های جدید و آگاه و بااستعداد به هنر استان، که توانایی ها و اندوخته های علمی و تجربی خویش را به تئاتر استان هدیه نمایند، آرزوی همه نسل‌های تاتری برای ادامه راه بوده و هست.

 

در ادامه پیام دهکردی دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن نمایش را مثبت ارزیابی کرد و گفت که با تمام علاقه و تمایل قلبی خویش به گیلان آمده و جز انتفال آموخته‌ها و تجارب که چون امانتی از اساتید خود به یادگار دارد، هدف دیگری را دنبال نمی‌کند.

 

وی که در دوره اخیر جشنواره تئاتر رضوی به عنوان داور حضور داشته یادآور شد: به نظرم باید رنسانسی در بازیگری و کارگردانی ما ایجاد شود و این امر جز در سایه آموزش‌های درست و به روز حاصل نمی‌شود. و به همین دلیل اعتقاد دارم برای داشتن نسلی پویا و تاثیرگذار می‌باید آموزش را از نوجوانان آغاز کرد.

 

دهکردی که به عنوان بازیگر تئاتر برای علاقمندان چهره ای آشنا و دوست داشتنی است در ادامه افزود: این مساله برای من که خود را از گیلان و گیلانی جدا نمی‌دانم به هیچ وجه خوشایند نیست که ببینیم تاتر استان گیلان نسبت به بسیاری از استان‌ها عقب مانده و نتوانسته جایگاه مناسبی برای خود پیدا کند.

 

این بازیگر تئاتر در پایان ابراز داشت: امیدوارم اعضای هیات مدیره انجمن هنرهای نمایشی گیلان، در سایه انسجام و همدلی با یکدیگر در آینده با آسیب شناسی درست ، عوامل عدم موفقیت را کشف و با ایجاد ساختاری  مناسب و اساسی بتوانند در راه رسیدن به تولید و اجرای آثار موفق گام بردارند.




نظرات کاربران