در حال بارگذاری ...
نویسنده و کارگردانی گیلانی:

جهش با «منهای دو» می‌آید

مجید مژدهی سرپرست و کارگردان گروه تئاتر جهش گفت: «منهای دو» قصه دو پیرمرد است که در بیمارستان بستری هستند و مطلع می‌شوند که به دلیل پیشرفت بیماری سرطان چیزی از عمرشان باقی نمانده، پس تصمیم می‌گیرند از بیمارستان فرارکنند و باقی عمرشان را خوش بگذرانند. این دو به محض خروج از بیمارستان با زنی مواجه می‌شوند که نزدیک وضع حملش است و ...

 

این نمایشنامه کمدی تراژدی از محبوبترین آثار این ژانر در تئاتر معاصر به قلم ساموئل بنشتریت است که در سال‌های اخیر به دفعات در پاریس و شهرهای مختلف اروپا اجراشده و با استقبال مخاطبین قرارگرفته است.

این اثر با تم و محتوای امید به آینده و در ستایش زندگی است و نویسنده با انگشت گذاشتن به تلخ‌ترین لحظه‌های بشر معاصر شیرین‌ترین موقعیت‌ها را پیش روی مخاطب ارائه می‌دهد.

 

بازیگران «منهای دو» مهدی مخبری ، محمد رسائلی ، بیژن رحمتی لرد ، مهسا رضاپور ، مریم شعبانی ، سوگند قربانزاده ، مونیک رفیعی مقدم و قاسم دباغچیان هستند و حمید‌رضا حسین‌زاده و روزبه اخوان نیز موسیقی کار را به عهده دارند.

 

«منهای دو» با ترجمه شهلا حائری و کارگردانی مجید کاظم‌زاده مژدهی و دستیاری رضا حقی از اول تا هشتم اردیبهشت در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیاء(ص) رشت اجرا خواهد شد.




مطالب مرتبط

مجید مژدهی «دروغ» را به صحنه برد

مجید مژدهی «دروغ» را به صحنه برد

به گزارش ایران تئاتر در گیلان، مجید کاظم زاده مژدهی، نمایش «دروغ» را به نویسندگی فلوریان زلر به صحنه برد. موضوع اصلی نمایشنامه «دروغ»، قرارگیری در موقعیت بحرانی و تصمیم گیری در آن لحظه بحرانی است و دروغ ...

|

نظرات کاربران