در حال بارگذاری ...

انتخابات انجمن هنرهای نمایشی گیلان برگزار می‌شود

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان از برگزاری انتخابات انجمن نمایش خبر داد

به گزارش تئاتر گیلان، فخر موسوی با اعلام این خبر گفت:  بر اساس طرح استقرار گروه های نمایشی از سوی مرکز هنرهای نمایشی و با همکاری انجمن نمایش، 33 گروه نمایشی در استان گیلان به صورت رسمی ثبت شده و پروانه فعالیت دریافت کردند.

او در نشست  با اعضای شورای مشورتی انتخابات انجمن نمایش گفت: از این پس می‌توان برنامه‌ریزی‌های دقیق و مدونی برای توسعه امور نمایشی در استان انجام داد.

فخرموسوی به برگزاری انتخابات انجمن نمایش اشاره کرد و افزود: مهم‌ترین اتفاقی که در حوزه نمایشی افتاده این است که از این پس انجمن نمایش به صورت انتخابی است و نه انتصابی و بی شک این امر باعث رشد و بالندگی این انجمن خواهد شد و موجب می‌شود که هنرمندان احساس تعلق بیشتری به انجمن داشته باشند.

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان ادامه داد: مسئولیت هنرمندان و گروه های نمایشی بر این اساس سنگین‌تر می‌شود و باید با یک انتخاب دقیق و برنامه‌ریزی شده سعی کنند تا هیات رئیسه‌ای پویا و با انگیزه در انجمن نمایش انتخاب شود.

در این جلسه همچنین فراخوان انتخابات انجمن نمایش تهیه و مقرر شد کاندیداهای عضویت در هیئت رئیسه انجمن تا تاریخ 7 بهمن ماه تقاضای کتبی خود را به معاونت هنری اعلام کنند.

علاقه‌مندان به شرکت در انتخابات باید پس از مطالعه دقیق آیین‌نامه با در دست داشتن مدارک لازم و مراجعه به معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان نسبت به ثبت‌نام و اعلام کاندیداتوری خود اقدام نمایند.

انتخابات انجمن نمایش گیلان روز 17 بهمن با حضور نمایندگان مرکز هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و  انجمن هنرهای نمایش  برگزار خواهد شد.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران