در حال بارگذاری ...
با 2 اثر از گیلان؛

متون پذیرفته شده جشنواره تئاتر فتح خرمشهر اعلام شد

به گزارش تئاتر گیلان، طبق اعلام دبیرخانه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، هیات انتخاب متون مسابقه نمایش‌های صحنه این جشنواره متشکل از محمد چرم‌شیر، نادر برهانی‌مرند و محمد امیر یاراحمدی، نتایج این بخش را اعلام کردند.

 

بر اساس این خبر و از میان ۵۲ نمایش پذیرفته شده در مرحله بازخوانی متون بخش مسابقه صحنه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر، «دنیا» به نویسندگی و کارگردانی محمد پورجعفری و «با زخمی بر شانه‌هایش» به نویسندگی و کارگردانی مجید کاظم‌زاده مژدهی از رشت، برای راهیابی به مرحله بعد (بازبینی) پذیرفته شد.

 

دبیرخانه بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر از تمامی گروه‌های راه یافته به مرحله بازبینی درخواست می‌کند ضمن مطالعه دقیق فراخوان، موارد اشاره شده زیر را  مورد توجه قرار دهند.

۱- ارائه گواهی و معرفی‌نامه کتبی نمایشنامه‌نویس و وکیل قانونی نویسنده، برای تولید نمایش در این دوره از جشنواره و ارسال به دبیرخانه مرکزی واقع در منطقه اروند.

۲- تکمیل فرم اطلاعات گروه‌های شرکت‌کننده.

۳- دبیرخانه در صورت مشاهده هرگونه تخلف خارج از قوانین و مقررات (طبق فراخوان اعلام شده)، در هر مرحله از جشنواره، برخورد لازم را به عمل می‌آورد.

۴- بازبینی آثار اعلام شده از ۱۵ شهریور سال جاری خواهد بود و طبق جدول زمانبندی دبیرخانه عملیاتی خواهد شد.

بیست و دومین جشنواره ملی تئاتر فتح خرمشهر به دبیری حمیدرضا آذرنگ آبان ماه سال جاری در منطقه آزاد اروند برگزار می‌شود.




نظرات کاربران