در حال بارگذاری ...

فراخوان دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند

فراخوان دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان توسط شهرداری و شورای شهر لاهیجان با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان صادر شد.

به گزارش تئاتر گیلان، دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان که 27 تا 30 مرداد ماه سال جاری توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان با مشارکت اداره کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، با اهتمام به اهمیت کار فرهنگی، تلاش جهت پاسداری از ارزش‌های جامعه و ترویج فرهنگ اصیل اسلامی در شهر لاهیجان برگزار می‌شود.

 

در جشنواره پیش رو هدف آن است تا با مشارکت ارزشمند شهروندان در کنار هنرمندان و همراهی جهادی مدیران و مسئولان شهری دهمین گام بلند نیز با توان بالا؛ عزم همگانی با شعار ارتقای فرهنگ شهروندی همچون سال‌های گذشته استوار و محکم برداشته شود.

 

به آثار راه یافته به جشنواره تا سقف ۳۰ میلیون ریال کمک هزینه تعلق می‌گیردکه ارائه مجوز کتبی نویسنده الزامی می‌باشد و اسکان و پذیرایی گروه‌های منتخب به عهده جشنواره خواهد بود.

 

به برترین‌های هر بخش بر اساس آرا هیأت داوران جوایزی اهدا خواهد شد و مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، ۷ مرداد ۱۳۹۸ است و اعلام فهرست آثار برگزیده نیز  ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ذکر شده است.

 

دهمین جشنواره تئاتر خیابانی شهروند لاهیجان که 27 تا 30 مرداد ماه در شهر لاهیجان برگزار خواهد شد.

 




نظرات کاربران