در حال بارگذاری ...
با طراحی و کارگردانی مهرانه به‌نهاد

«خانمچه و مهتابی» به صحنه رفت

به گزارش تئاتر گیلان، نمایش «خانمچه و مهتابی» نوشته اکبر رادی، به کارگردانی و دراماتورژی مهرانه به‌نهاد از ٢٣ لغایت ٣٠ آبان‌ماه سالجاری در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی لنگرود اجرا می‌شود.

در «خانمچه و مهتابی» که نگرشی زنانه را به دور از واقعگرایی روایت می‌کند، تماشاگر زندگی زنانی را که به نوعی سرنوشت‌هایی گره خورده و همانند در راستای زندگی رخوتناک خانجون که بدون وارث در آسایشگاهی با امکانات عالی اقامت دارد به تماشا می‌نشیند.

مجتبی معیری نیا، برنا احمدنژاد، امیرقاسم وطن خواه، هستی اسماعیل دوست، نسترن زمزمی، مریم مرادی، هستی آذرپور، شیدا علیزاده، هومن حسام، تینا خضری، امیر محمد کشاورز، معصومه عاشوری و امین امیری‌نژاد به سرپرستی مهرانه به‌نهاد در «خانمچه و مهتابی» به ایفای نقش می‌پردازند. 

مهرانه به نهاد متولد خرداد ١٣٦٢ در شهرستان لنگرود، دارای مدرک لیسانس رشته طراحی صحنه و لباس از دانشگاه سوره و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه تربیت مدرس تهران است. به‌نهاد  فعالیت خود را از سال ١٣٧٣ با تئاتر شروع کرده و در بیش از ٤٠ نمایش و کار تصویری و بازیگری رادیو حضور داشته است که در تئاتر می‌توان به نمایش‌های: نبرد و مده آ، خاطره ای نداشتم حتی اگر هزار سالم بود، رعنا، بینوایان و … اشاره کرد.

 




نظرات کاربران