در حال بارگذاری ...

محمدرضا جعفری لفوت، با «کلاه» به جشنواره کودک و نوجوان همدان می‌رود

طرح های نمایش «کلاه» به نویسندگی و کارگردانی محمدرضا جعفری لفوت و «وارش» به نویسندگی محمدرضا جعفری لفوت و کارگردانی مریم مهدی پور از آستانه اشرفیه، در بیست و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، پذیرفته شده است.

 

به گزارش تئاتر گیلان، کمیل شریفی با نقل این خبر گفت: بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان برای برگزاری در پاییز ۹۷ در ۸ بخش تخصصی تئاتر کودک، مسابقه تئاتر خردسالان، مسابقه تئاتر خیابانی، تئاتر ملل، مسابقه نمایشنامه نویسی، تئاتر دانش آموزی و کارگاه های آموزشی و نشست های تخصصی برگزار خواهد شد. بخش مسابقه تئاتر خردسالان شامل نمایش‌هایی است که برای مخاطبان زیر پنج سال تولید شده و مدت زمان آنها ۱۵ تا ۲۵ دقیقه است. بخش دیگر طرح و ایده های منتخب بخش مسابقه تئاتر خیابانی است. موضوع نمایش کلاه درباره توضیحاتی درباره انواع کلاه ویژه مخاطبان خردسال و موضوع نمایش وارش درباره مشکلات زیست محیطی برای اجرا در بخش تئاتر خیابانی پذیرفته شده است.

 

این جشنواره به دبیری مریم کاظمی پاییز امسال در استان همدان برگزار می‌شود. بازخوان های طرح و ایده مسابقه تئاتر خردسالان این دوره از جشنواره، منصور خلج، آناهیتا غنی زاده، افسانه زمانی هستند.




نظرات کاربران