در حال بارگذاری ...

موفقیت هنرمندان صومعه‌سرایی با «تاراج نامه»

کسب رتبه سوم کارگردانی و سوم بازیگری زن هنرمندان صومعه سرایی در جشنواره بیضایی.

به گزارش تئاتر گیلان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، نوراله صفرپور رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه سرا گفت: کسب رتبه‌ی سوم کارگردانی و بازیگری زن در جشنواره‌ی کشوری بیضایی هنرمندان صومعه سرایی روز دوشنبه ١مرداد ماه ٩٧ در تماشاخانه ی دیوار چهارم در تهران اجرا و مورد تشویق داوران و حاضران قرارگرفت.

 

صفرپور افزود: نمایش «تاراج نامه» به نویسندگی استاد بهرام بیضایی و کارگردانی مهدی مهربان در جشنواره ی کشوری بیضایی در پنج بخش کاندیدای جایزه شد.

در جشنواره ی بیضایی ٢٠٠ متن ارسال شد . تاراج نامه جزء ٣٠ کار منتخب بود که مجوز کار گرفت و بین ٣٠ کار منتخب در پنج بخش جزء ٦ کاندید برتر شد که کاندید بهترین اجرای گروهی ، کاندید بهترین کارگردانی (مهدی مهربان) کاندید بازیگری زن (شقایق اکبری) کاندید بازیگر مرد (ابوذر یوسف زاده) و تقدیر از بازیگر نابینای هنرمند (میلاد مومن نژاد).

 

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: آموزشگاه روزنه ی آبی در دو بخش کارگردانی و بازیگری منتخب شد و این نمایش با ٤٤نفر بازیگر و عوامل در تاریخ١مرداد ماه ٩٧ در تماشاخانه ی دیوار چهارم در تهران اجراء و مورد تشویق داوران و حضار قرار گرفت.

نمایش تاراج نامه ٥-٦-٧ مرداد ماه ٩٧ در سالن شهیدآوینی مجتمع فرهنگی هنری فارابی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صومعه سرا به جهت اجرای عموم به روی صحنه رفت و با استقبال گسترده ی هنرمندان و مردم با فرهنگ شهرستان صومعه سرا مواجه شد.




نظرات کاربران