در حال بارگذاری ...

اجرای «آخرین بازی» در رشت

نمایش «آخرین بازی» نوشته زنده یاد محمود استاد محمد به کارگردانی هادی آذرنگ از تاریخ ٦ تا ١٢ مردادماه ٩٧ در تماشاخانه اکبر رادی رشت اجرا می‌شود.

به گزارش تئاتر گیلان، محمد حسن پور، رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از اجرای نمایش «آخرین بازی» نوشته زنده یاد محمود استاد محمد و کارگردانی هادی آذرنگ توسط گروه تئاتر لوتوس خبر داد.

 

«آخرین بازی» داستان یک بازیگر شناخته شده قبل از انقلاب است که در آمریکا زندگی می‌کند. او بعد از ۱۷ سال مهاجرت، به جای موفقیت، در اوج بی پولی در یک مالیخولیا زندگی می‌کند و مدام زندگی و بازی‌های گذشته را جلوی چشمش بازخوانی می‌کند تا اینکه یکی از طرفداران‌اش وارد خانه می‌شود و ماجراهایی رقم می‌خورد ...

 

در این نمایش، ارشد امیر‌اسکندری و مرتضی زینل به ایفای نقش می‌پردازند . حمید خیراندیش (دستیار صحنه و عکاس) ، نغمه مریدان پور (منشی صحنه) ، مینو سیاهکالی مرادی(مدیر صحنه)، بهزاد دوگوهرانی (طراح نور)،ریاحانه بیاتی(طراح گریم)، مسعود شکوری (نور و صدا) و با صدای طوبی رحمان نیا، آرش انتظامی، روزبه غیاثی و با معرفی محمد گودرزی، آفتاب هشتم ( تصویر بردار ) ، استودیو الیت ( عکاس پوستر ) از دیگر عوامل این نمایش  هستند.

 

«آخرین بازی» از 6 لغایت 12 مرداد ماه، هرشب ساعت 9 در تماشاخانه رادی اجرا خواهد شد.




مطالب مرتبط

تئاتر شهر رشت میزبان «تعبیر خواب‌های وارونه» شد

تئاتر شهر رشت میزبان «تعبیر خواب‌های وارونه» شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گیلان، نمایش «تعبیر خواب‌های وارون» به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار به صحنه رفت. در خلاصه نمایش آمده است: آوازه منیژه و نظام ورد زبون همه بود، صد بار خانم بهش گفت یه نعل اسب ...

|

نظرات کاربران