در حال بارگذاری ...

اجرای «کد 1917» در سالن وارش رشت

به گزارش تئاتر گیلان، اجرای نمایش «کد ١٩١٧» به نویسندگی و کارگردانی رضا جوینده، کاری از آمورزشگاه آزاد هنرهای نمایشی افرا در محل سالن شهید انصاری (وارش) مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت آغاز شد.

 

در خلاصه نمایش آمده است: این داستان یک انقلابه ... انقلاب یک کشور، یه آدم، یه عشق… 

کارگردان کد 1917 توضیح داد: «کد ۱۹۱۷» داستان یک کشور در یک دوره خاص است و به انقلاب در آدم و یک کشور می‌پردازد. وی افزود: در واقع هدف ما از اجرای نمایش این بود که بگوییم یک سری از مانیفست ها و رفتارهای اجتماعی بر روابط و زندگی آدم ها تاثیر می‌گذارد و می تواند سبب پوست اندازی در یک جامعه شود .

 

وی همچنین گفت: برای این نمایش ۱۴ ماه وقت صرف شده است ؛ ۷ ماه برای نوشتن و باز نویسی و ۷ ماه برای تمرین گروه بازیگران . تئاتر ما مستقل است و حمایت مالی نمی شود.

 

 

در نمایش «کد ١٩١٧» مرتضی زینل، سارا حبیب پناه ، شاهد غروی، آیه آوخ، یاسمن سیدی، مجید خامسی، حنا بیابانی، محمد نوروزی به ایفای نقش می‌پردازند.

 

 همچنین مهدی شایان (مشاور کارگردان)، احمد اسکندری (تهیه کننده)، حمید نادم (آهنگساز)و آوا غفاری (طراح گریم) از دیگر عوامل این نمایش هستند.

 

نمایش «کد ١٩١٧» به نویسندگی و کارگردانی رضا جوینده از تاریخ ٢٣ تا ٢٧ تیر ماه ٩٧ در مجتمع فرهنگی و هنری خاتم الانبیاء (ص) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت اجرا می‌شود.

 

 




نظرات کاربران