در حال بارگذاری ...

«موسیو ابراهیم» به رشت می‌رود

به گزارش تئاتر گیلان، نمایش «موسیو ابراهیم» به نویسندگی و کارگردانی  علیرضا کوشک جلالی  از ۲۴ تا ۳۰ اردیبهشت ماه در تماشاخانه هامون رشت به روی صحنه می رود.

 

مصطفی غلامی استادسرایی و عامر عظیمی در «موسیو ابراهیم» ایفای نقش می‌کنند.

 

نمایش «موسیو ابراهیم»  بر اساس رمان «موسیو ابراهیم و گل‌های قرآن» اثر اریک‌امانوئل اشمیت نویسنده و فیلسوف فرانسوی نوشته شده است.

 

«موسیو ابراهیم» پیشتر کاندیدای بهترین اجرای سال ۲۰۰۳ در ایالت غرب آلمان، برنده جایزه بهترین کارگردانی سال ٨٥ در ایران از طرف انجمن منتقدان خانه تئاتر، کاندیدای بهترین بازیگران ایران در سال ٨٥ (هومن برق نورد) و اشکان خطیبی در سال ٩٦ از طرف انجمن منتقدان خانه تئاتر شده است.

 

«موسیو ابراهیم» در سال ٨٥ در تالار چهارسوی مجموعه تئاتر شهر با بازی بهزاد فراهانی و هومن برق نورد به صحنه رفت و لقب پرفروش‌ترین نمایش سال را از آن خود کرد. همچنین این اثر در بازتولید خود در سال ٩٥ با بازی رضا مولایی و اشکان خطیبی در سالن کنش معاصر (پایتخت) رکورد فروش این تماشاخانه را در سه ماه اجرای خود شکست.

 

علاقمندان می‌توانند برای دیدن این نمایش با تهیه بلیت از سایت تیوال از تاریخ ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت ماه  از ساعت ۱۹:۳۰ و ۲۷ و ۳۰  اردیبهشت ماه از ساعت۲۱ به تماشاخانه هامون (رشت، خیابان سعدی، خیابان فرقان بین) مراجعه نمایند.




نظرات کاربران