در حال بارگذاری ...
با اثری از فلوریان زلر؛

مژدهی «مادر» را به صحنه برد

به گزارش تئاتر گیلان، مجید کاظم‌زاده مژدهی نویسنده و کارگردان مطرح گیلان و سرپرست گروه تئاتر جهش با اعلام این خبر گفت: نمایش «مادر» کاری از گروه تئاتر جهش است که با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت از تاریخ ١٢ تا ١٩ اردیبهشت ماه ٩٧ در ٨ سانس از ساعت 6 عصر در تماشاخانه هامون اجرا می‌شود.

 

«مادر» نمایشنامه‌ای است در چهار پرده و با چهار شخصیت که ساختار روایی‌اش مبتنی بر تکرار است و از طنزی تلخ برخوردار است. «مادر» با دیالوگ های روزمره مادر و پدر آغاز می‌شود. مادر و پدری که یک دختر و یک پسر دارند که هر دو از آنها جدا شده و زندگی مستقلی دارند. اما همین دیالوگ های عادی و روزمره خیلی زود تشویش و فروپاشی ذهنی مادر را نشان می‌دهد. این که او حالا بیش از هر زمان دیگری احساس تنهایی و بیهودگی دارد و مدام فکر می‌کند که قربانی خانواده و به خصوص شوهرش شده و سرش کلاه رفته است.

 

نسرین بابایی، محمد رسائلی، پیمان میرزایی و مریم مومنی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

 

نمایش «مادر» نوشته فلوریان زلر به کارگردانی مجید کاظم زاده مژدهی از ١٢ تا ١٩ اردیبهشت ماه جاری در تماشاخانه هامون رشت به روی صحنه می‌رود.




مطالب مرتبط

مجید مژدهی «دروغ» را به صحنه برد

مجید مژدهی «دروغ» را به صحنه برد

به گزارش ایران تئاتر در گیلان، مجید کاظم زاده مژدهی، نمایش «دروغ» را به نویسندگی فلوریان زلر به صحنه برد. موضوع اصلی نمایشنامه «دروغ»، قرارگیری در موقعیت بحرانی و تصمیم گیری در آن لحظه بحرانی است و دروغ ...

|

نظرات کاربران