در حال بارگذاری ...

«خانه تئاتر گیلان» مدیران خود را شناخت

به گزارش تئاتر گیلان؛ انتخابات خانه تئاتر شعبه گیلان که فراخوان آن چندی پیش اطلاع‌رسانی شد، عصر دیروز یکشنبه 10 دی 96 با حضور اصغر همت(مدیرعامل خانه تئاتر) و مهدی قلعه(بازرس خانه تئاتر) و سید امیر مصباح معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در سالن رحمدل مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا(ص) رشت برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش اصغر همت در سخنانی هنرمندان را به همکاری و اتحاد دعوت کرد و گفت: هنرمندان ما بیش از هرچیز به حرف زدن نیازمند هستند. چیزی که در میان هنرمندان ما کمتر وجود دارد، متاسفانه حرف زدن است. ما با هم حرف نمی‌زنیم تا بتوانیم بشنویم که چه می‌گوییم. چیزی که در تئاتر وجود دارد یعنی دیالوگ اما در بین ما وجود ندارد یا کمتر وجود دارد. ما برای حل مشکلات هم نیاز به گفتگو داریم.

وی در ادامه با برشمردن امتیازاتی که «خانه تئاتر» می‌تواند داشته باشد گفت: نهایت امر این است که بگوییم این خانه(خانه  تئاتر) کاری نتوانست انجام بدهد.

 

در ادامه پس از توزیع تعرفه‌ها بین اعضای مجمع که 123 نفر بودند(73 نفر حاضر و 50 نفر وکالتی) رای‌گیری انجام و اعضای هیات مدیره و بازرس اولین انتخابات خانه تئاتر گیلان مشخص و معرفی شدند.

اعضای هیات مدیره اولین دوره‌ی خانه تئاتر(شعبه گیلان) به ترتیب عبارتند از:

1- فرامرز طالبی

2- اصغر کهن‌قنبریان

3- مجید پرکار

4- فرهاد رحمان‌زاده

5- نسرین بابایی

6- حجت صفاریان

7- علی حاج‌علی عسگری

 

اعضای علی‌البدل به ترتیب: فرشاد یاری، مهرنوش ثابت‌نیا و زینب شعبانی

 

بازرسان نیز به ترتیب محمد کاظم‌زاده مژدهی(اصلی) و مجید پتکی(علی‌البدل) آرای لازم را کسب نمودند.




نظرات کاربران