در حال بارگذاری ...

تماشاخانه رادی گیلان با «کاکتوس» افتتاح می‌شود

تئاتر مستقل رشت نمایش «کاکتوس» را به صحنه می‌برد

به گزارش تئاتر گیلان، گروه تئاتر مستقل رشت نمایش «کاکتوس» که یکی از آثار زنده‌یاد اکبر رادی است را اجرا می‌کند. این نمایشنامه از آثار متاخر رادی است که به صورت تک پرده‌ای نوشته شده و یکی از جذاب‌ترین نمایش نامه‌های زنده‌یاد رادی محسوب می‌شود.

 

این نمایشنامه‌ درباره‌ی پزشک و نمایشنامه‌نویسی است که در روزمرگی زندگی بین آن‌ها و زن و فرزندانشان دیگر درکی وجود ندارد. پزشک این نمایش قصد خودکشی دارد و نویسنده‌ی قصه، با ماجراهایی که این نمایشنامه را تشکیل می‌دهد، مانع خودکشی او شده و در نهایت خود را می‌کشد.

 

کارگردان این اثر روزبه قیاثی است و نیما جهان‌بین نیز در مقام مشاور کارگردان در این اثر وی را همراهی می‌کند.

 

بازیگران «کاکتوس» شهاب دست‌آموز، هادی آذرنگ و پگاه عبدی هستند و دیگر عوامل آن: آرش رستمی(دستیارکارگردان)، نگار گلپور(منشی صحنه)، شیدا خداپرست(طراح صحنه)، مینا باقری(طراح لباس)، شادی مهدی‌زاده(عکاس) و آرش انتظامی(تهیه کننده) هستند.

 

«کاکتوس» روزهای 11 تا 17 آبان ساعت 19  در تماشاخانه استاد اکبر رادی واقع در خیابان سعدی، پل بوسار، جنب مدرسه نصرتی راد اجرا خواهد شد.




مطالب مرتبط

تئاتر شهر رشت میزبان «تعبیر خواب‌های وارونه» شد

تئاتر شهر رشت میزبان «تعبیر خواب‌های وارونه» شد

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در گیلان، نمایش «تعبیر خواب‌های وارون» به نویسندگی و کارگردانی رضا جوشعار به صحنه رفت. در خلاصه نمایش آمده است: آوازه منیژه و نظام ورد زبون همه بود، صد بار خانم بهش گفت یه نعل اسب ...

|

نظرات کاربران